Topraknet’in Helpdesk Şirket İçi Yönetim Sistemi ile müşteri destek taleplerinizi kolayca yönetin! Çalışanlarınızın ihtiyaçlarını hızlı ve verimli şekilde çözün. Yardım masası hizmetlerinizi optimize edin.
Topraknet'in Helpdesk Sistemi ile şirket içindeki destek taleplerini hızlı ve verimli bir şekilde yönetin. Çalışanlarınızın ihtiyaçlarına anında çözüm üreterek verimliliği artırın.
Her türlü destek talebini tek bir platformda toplayın. Taleplerinizi kategorilere ayırarak kolayca takip edin ve çözüm sürecini hızlandırın.
Her destek talebi otomatik olarak bir ticket olarak oluşturulur. Talebin durumu ve çözüm süreci her an izlenebilir.
Taleplerin öncelik seviyesini belirleyerek acil taleplerin daha hızlı çözülmesini sağlayın. Sınıflandırma ile talepleriniz hızlıca çözülür.
Çalışanların çözüme kavuşturduğu talepler ve çözüm süreleri hakkında raporlar alarak performanslarını izleyebilirsiniz.
Kullanıcı dostu arayüz sayesinde hiçbir teknik bilgiye gerek kalmadan taleplerinizi oluşturun ve yönetin.